close

今日又同你傾左一陣計了

都好啦

感覺都好,但唔知你用緊咩心情同我講呢

我不解啦

知你返緊工啦

仲有個朋友夜晚接你返屋企

男朋友就男朋友LA

哼,唔講

呢排我中意听左一首歌

忘記擁抱

其實幾好听LA

因為你唔多中意听

所以我就唔SD比你LA

等你5,6年後見到D紙條仔見到呢個BLOG

再SEACH去听吧

今個星期我要努力調整心情LA

因為又要考試

下個星期一又要比賽

我做主將LA

所以我都要搏命LA

今次為既係自己

所以拼死都要WIN

唔知你仲會唔會主動搵我呢

其實我每一日都會諗緊

你可能有一日會主動搵我

想知下我近況

不過你心裡有他

我就不便打擾你先LA

不過你返工受氣了

佢又蝦你

你同我講呀

我幫你FIGHT死佢

我仲係咁掛住你中意你啦

arrow
arrow

    我只是一個天蠍座 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()