close

SORRY呀,琴日忙形過頭

琴日激動左好耐

因為我地贏左波呀

我贏左波之後會第一時間諗

如果你係到睇我係到打

幫我打下氣

咁就好LA

因為我有落到場

我好對唔住

我知你對我之前既果句好介意

其實我好中意你睇我打波的

但我真的太屎了

我唔入唔係因為你啦

你唔好介懷啦

仲有一樣啦

我拎返個公仔

唔係真係佢好值錢

而係佢係你屋企有一後日子

有你既味道

有你屋企人既味道

所以我先拎返黎

有時望到佢

我會記起你第一次見到佢開心個樣

我會好窩心

雖然你唔想見到我

但我有時ADD你我見到你都會秒回我

我真係會暗爽

我有我去愛你,為何你要避

有佢接你放工我咪唔出現囉

好唔講佢

你今日係日本返黎啦

係果BIN一定玩得爽爆啦

返到屋企就好好地休息吧

我準備好晒個獨一無二既護身符啦

听日就比落你信箱吧

我講個好震驚既秘密你听

希望你真係唔好嬲

可能你都預想到了

我連你住咩座我都唔記得

我頭先靜靜雞咁上左我你到睇一次行一次

確保冇記錯呀嘛,求原諒

我就係衰到無心裝載

我會改架啦

平安符雖然係有D重

但我衷心求你

帶埋佢上大學

這是我的要要求了

拜託你了

arrow
arrow

    我只是一個天蠍座 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()