close

其實個天都係會應允我合理既要求

我見到你D動態

你咁開心,我就滿足LA

我今日去左媽閣廟

用我名義同你借10年平安

求左個文昌希望你讀書順風順水

求左大媽你平平安安

唔知個平安符你收唔收要唔要

都係一番心義LA

只要你學成歸來

我到時就幫你去還神了

又或者諗

我對你既心意唔知會唔會有7年

所以我同你借夠10年啦

唔知你會唔會同佢地一樣

係果邊讀完之後

直接係台灣到落地生根呢

其實你個斜陰新髮型我幻想過

真係好睇成熟了

我今日都有諗

會唔會去下其他地方打下工

做下野體驗下

我有諗過去上海去北京做下野

有時都唔想再留係澳門

有時人個心好煩

我其實果D都只係疑問

我仲未想打開個答案

我知世界煎熬

但真係一定要去迎合既地步嗎

今日落場打返波

發覺都係仲未有咩精神返黎

所以我都係再調理下身子

arrow
arrow

    我只是一個天蠍座 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()