close

你去左日本2日了

我其實都會擔心你

所以我有一直KEEP住睇你FB同INST

我見到你會ONLINE

見到你我就知你好安全

可能係我問題LA

其實我心入面都好唔放心

好擔心

仲有就係好掛住你

我今日又好返DD LA

燒又退左

我其實都會諗

你會唔會係日本SD張相比我睇

又或者POST上INSTER到

比我讚一讚咁

其實我唔知點解

你一直都唔會讚我D野

但係都唔緊要LA

我就係想你知道

其實我都過得幾好

唔洗擔心我

即使你一D都唔在意

但,我還是很愛你的

我今日去左G2000買左D衫

諗住下次出街時著下

因為想增多下D品味呀嘛

到時幻想再同你出街果時

希望唔會又令你難為情

不過都應該冇呢個機會LA

听日我想去媽閣廟

為你求幾道符

一個係學業

一個係健康

其他既,就真係要靠你自己了

一齊加油

我最親愛的

arrow
arrow

    我只是一個天蠍座 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()