close

琴日發左一日燒

都留醫了,所以沒有打到

今日就比我偷工減料一齊打吧

琴日我真係有擔心

如果你同我咁唔好彩咁

中就病3日

你會很難受吧

不過唔緊要,我幫你捱埋吧

今日我終於SD左MSG問你

原來你今日飛左去日本

都好,起碼星期一果時見過你最後一面

你會第一時間覆我

我都係開心既

但我諗你畢業都唔會叫我去同你影相架LA

因為會懢忦吧

我其實都係會想係你畢業果時睇睇你

仲有既係衷心咁祝福你

呢3年辛苦了

到左大學你會更辛苦

所以你要努力加油呀

我今日好返好多了

突然之間想去好多地方旅行

搵多D名信片寄比你呀

我都好希望

你今次去日本會寫封明信片比我

因為我將屬於你既都比返你了

我既,你仲未肯還

所以你就同我好好照顧自己

等你返黎還比我吧

去日本玩得開心D啦

我會一直掛住你的..

arrow
arrow

    我只是一個天蠍座 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()