close

今日88伴VIP DAY呀

我迫都迫左入去

買左個新風筒

之前你話我屋企咩都冇

今次買返個風筒

第時你黎到都有得吹呀嘛

雖然我知你都唔會再黎了

不過唔緊要LA

我知你返工都好攰好辛苦

有時都比人罵下

我有時放工都會特登行果邊偷睇下你LA

你如果唔開心果時

唔好頹

當吸下經驗吧

下次醒目D就得LA

如果佢地無理取鬧咁屈你蝦你

你就同我講我FIGHT死佢地

其實你听我講係公司有幾HEA

都係呃你的,BIN會請你返黎HEA架

最緊要就係學識保護自己

現實社會真係好殘酷的

都唔緊要啦,學下野,加油LA

我呢排都係要睇書考試

又要操下體能咁

我都會忙LA

其實我想

係你走之前再同你食返餐飯,

但,,算LA

到時睇天意啦

其實我听到你咁我會心痛的

但唔緊要,你實得既

你係一個強人,,加油

我掛住你LA,,我沒有等你

我只是掛住你中意你

等到我等唔到為止

arrow
arrow

    我只是一個天蠍座 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()