close

我呢幾日係咁操,

返到屋企都好攰冇打啦

唔經唔覺

又到端午節了

我會懷念你包既糉

我中意食你包既

雖然你介意2老話佢難食

但我中意

果種味道我會記住架LA

你呢排過得點

天氣熱得好勁

你要飲下水補水呀

呢排好多以前既人搵返我

好多以前既朋友

男又有女又有

果種感覺

就好似回到過去咁

上天對我不薄LA

時間回不去

但衪把回憶還給了我

真的幾好

我想同你講一樣野

我騙了你

其實我對女冇咩恐懼症

我之前呃你可能會覺得

可以比到D安全感你

令你覺得你係我心目中與別不同

其實假架啦

我對女跟本冇果D野

如果你睇返知道

會嬲吧

不過你都冇所謂啦

因為你都忘了我了

arrow
arrow

    我只是一個天蠍座 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()