close

琴日考試LA

用你留係我屋企既筆

但結果都係令到你失晒望了

我衰左

等補考啦要

呢幾日我都有出去打波

因為听日要比賽了

所以要努力努力再努力

唔知你呢2日點呢

因為你話我煩

所以我就唔再搵你架LA

等你記起我先LA

今日我去左睇侏羅紀

都幾好睇既

所以得閒就同你個男朋友仔去睇LA

個H&M我諗係威記入面最大既店了

因為有2層

D野都好平

不過我就冇樣野岩啦

你同你男朋友去睇下啦

你畢業都唔會叫我架啦

所以就咁算LA

希望你過得好啦

我諗我開始要回復正常生活了

你都要加油呀

你離開澳門既日子越黎越快了

唔知你離開既時候會唔會諗下我呢

不過都唔會LA

因為你都唔會再搵我啦

算LA算LA

加油~~!!!

arrow
arrow

    我只是一個天蠍座 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()