close

今日又去練波

已經力盡了

真係要抖抖

今日你過得點呀

有淋到濕嗎返工

呢D天好易病呀

我又中招了

你記得唔好病啦

帶住我比你個護身符呀

我今日同左D人傾左計

又重新咁自己諗左一次

好奇妙

我食緊雞脾但心中冇雞脾

我雖然冇雞脾但我心中有雞脾

我心中有你

即使你E家對我唔理又冇所謂

但我心中有你就覺得夠了

果種感覺熟悉得黎

又會好窩心

遲了

但我學會了

你在我心中

唔係話你係雞脾LA

只係講原來你走了

走到入我心了

好神奇

呢個真係世界既感情了吧

或許我根本就係一個極端既存在

我,,一直都掛住你

雯雯加油!!

arrow
arrow

    我只是一個天蠍座 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()