你應該返到係澳門了吧

因為我見到你上線時間都多左

你今日要返工嗎?

今日父親節呀

你有冇同你爸爸飲茶食飯呀?

今日時雨時晴

唔知你出街怕唔怕淋濕呢

仲有行緊好大既雷

唔知你會唔會驚呢?

你大個女LA~~

唔驚唔驚

黎緊果一個星期都有雷陣雨

你要拎傘呀

仲有就係唔好淋病了

如果你唔記得拎傘既

打比我我會即刻飛黎接你

最緊要既係你要注意健康呀

我今日去左買鞋啦

之前我地行街呢

見到果對鞋我又唔捨得買既

結果我買左LU

要學識同你一樣扮靚靚呀

我堅持,我又會改變

我仲去買左幾本書

都係要睇下D書學下野先得LA

原來睇書都係要學的=~=

回憶有苦有甜

我記得,我都希望你會記得

arrow
arrow

    我只是一個天蠍座 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()